Opgelost door Van Boxtel Hoorwinkel: Het gaat meer om de verkoop, dan om de persoon.

Duif56

Mijn moeder heeft hoortoestellen aangeschaft, audika G 400.
In juli/ augustus proefperiode gehad, hoortoestellen met vergoeding verzekering en deze, ieders 2 weken proefperiode gehad.
Gewacht met betalen (September gedaan),tot diegene die ons geholpen had terug was van vakantie, omdat bij diegene waar we de beslissing hebben genomen,geen verstand had van die hoortoestellen,konden ook niet langer uitproberen.
Achteraf denk ik dat het allemaal sneller moest gaan met de verkoop van duurdere hoortoestellen.
Lees later dat je 30 dagen proefperiode hebt.
Programma's zijn er pas na de tijd opgezet,dus niet getest.
Mijn moeder heeft tinnitus, heeft ze ook aangegeven, blijkt daar ook een programma voor te zijn.
Hier kwam ik achter, toen ik mail kreeg in november (2maanden later)dat de audika G100 en 200 in de vergoeding komen,daar las ik die info over tinnitus ook.
Kan me niet voorstellen dat ze dat niet wisten dat die hoortoestellen in de vergoeding kwamen,andere had ze die ook kunnen proberen.
Ik heb dit 2 weken aangegeven, toen mijn moeder voor controle daar kwam.
Maar de werknemer daar, kon hier blijkbaar niet tegen en heeft ons verzocht weg te gaan.
Eigenlijk door die mail, kreeg ik een naar gevoel.

Dat mijn moeder die G100 en 200 nog kan testen en als die net zo goed zijn als de G400, ze die nog kan nemen met vergoeding.
Nu lijkt het net dat alles heel snel moest gaan,kortere proefperiodes om de duurdere maar te verkopen.
En dat mijn moeder sowieso dat programma voor tinnitus er op krijgt, ze durft niet goed terug te gaan.

Van Boxtel Hoorwinkel
    Geachte mevrouw Kluin,

Allereerst onze oprechte excuses, dit is niet wat u van Van Boxtel hoorwinkels kunt verwachten.

Ik heb uw klacht doorgezonden naar de desbetreffende manager. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen.

Van Boxtel Hoorwinkel
    Er is contact geweest met mevrouw, moeder gaat andere toestellen uitproberen.

Duif56
Mijn moeder mag nog de hoortoestellen uit de mail, audika G200 uitproberen. Daar kunnen we over nadenken en donderdag worden we hierover weer gebeld. Ik was heel blij met hun telefoontje.

Ook een klacht indienen over Van Boxtel Hoorwinkel?