Opgelost door Van Boxtel Hoorwinkel: Service is slecht sinds overname van Gehoorvisie door van Boxtek

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 275898
Gebruiker
M. Zonneveld
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Service is aanzienlijk verslechterd sinds overname Gehoorvisie door van Boxtel. Nu beperkt mogelijk om langs te komen voor onderhoud. Ook niet mogelijk omhiervoor een afspraak te maken. Vooraf is aangegeven dat er niets zou veranderen wat betreft personeel en service.

De oplossing

Uitbreiding service, mogelijkheid om afspraak te maken.

2 reacties

  1. Auteur
    Van Boxtel Hoorwinkel
    Datum
    Geachte hee/mevrouw Zonneveld,

    Allereerst onze oprechte excuses, dit is niet wat u van Van Boxtel hoorwinkels kunt verwachten.
    Ik heb uw klacht doorgezonden naar de desbetreffende manager. Zij neemt binnen 5 werkdagen contact met u op om onderstaande met u te bespreken.
    Met vriendelijke groet, Van Boxtel hoorwinkels
  2. Auteur
    Van Boxtel Hoorwinkel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Manager heeft contact gehad en naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Zonneveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er komt iemand bij die onderhoud gaat doen. Afwachten dus.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Van Boxtel Hoorwinkel?