Klacht Van Boxtel Hoorwinkel: Zeer ontevreden en geen oplossing voor mijn klachten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 300054
Gebruiker
Tonennellieton194712
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Waarom kunnen klachten bij jullie niet opgelost worden na 8x bij jullie in Panningen waarvan 3x vergeefs in Blerick te zijn geweest. Hele slechte service. Iedere keer ander persoon, allemaal andere mening, draaien zoveel met hoger lager zetten dat ik steeds slechter ging horen. Vele malen aan een gesloten deur gekomen en je kunt ze niet vooraf per telefoon bereiken zowel Panningen als Blerick.vandaag 12 April Panningen gesloten morgen Blerick met een briefje op de deur. En de klacht is nog steeds niet opgelost. Met vriendelijke groet A.M.J. Adams

De oplossing

Klachten oplossen door iemand deskundig.

2 reacties

  1. Auteur
    Van Boxtel Hoorwinkel
    Datum
    Allereerst onze oprechte excuses, dit is niet wat u van Van Boxtel hoorwinkels kunt verwachten.
    Ik heb uw klacht doorgezonden naar de desbetreffende manager. Hij neemt binnen 5 werkdagen contact met u op om onderstaande met u te bespreken.
  2. Auteur
    Tonennellieton194712
    Datum
    Waarom nogmaals reageren, de oplossing ligt nu bij jullie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonennellieton194712
Datum
Uiteindelijke oplossing
Of nog een afspraak..... 14 dagen later, intussen heel veel pijn aan het oor Of keihard te horen, U geeft het gehoorapparaat maar meteen terug en geld terug. Daar heb ik niet om gevraagd...Kan dit beslist geen service noemen... een klant wegjagen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Van Boxtel Hoorwinkel?