Klacht Van Buuren: Het bedrijf reageert niet op bellen, mailen etc dus mijn schade blijft onbetaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 514826
Gebruiker
weijde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

geen geld na schade ondanks toezegging en erkennen schade

De oplossing

Ik wil graag mijn gevallen boor vergoed zien. Het bedrijf zei verzekerd te zijn, daar heb ik ook voor betaald, maar ze laten niets van zich horen en reageren niet op bellen of mailen. Ik voel me negeert en niet serieus genomen. Over de schade was geen discussie en ik mocht mijn bon indienen. Maar toen ik de bon had, kreeg ik geen reactie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Buuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
weijde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit bewijst weer dat van Buuren nergens op reageert als er betaald moet worden. In aanvulling op klacht: uiteraard had ik ook meerdere brieven gestuurd naast de mail en bel-acties waarop niet werd gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Van Buuren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen