Wij vinden dat Van Buuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Van Buuren: Het bedrijf reageert niet op bellen, mailen etc dus mijn schade blijft onbetaald
Details
De klacht
geen geld na schade ondanks toezegging en erkennen schadeDe oplossing
Ik wil graag mijn gevallen boor vergoed zien. Het bedrijf zei verzekerd te zijn, daar heb ik ook voor betaald, maar ze laten niets van zich horen en reageren niet op bellen of mailen. Ik voel me negeert en niet serieus genomen. Over de schade was geen discussie en ik mocht mijn bon indienen. Maar toen ik de bon had, kreeg ik geen reactie.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.