Klacht Van Cranenbroek: Klachtafhandeling nieuw produkt

Klachtnummer
# 449885
Gebruiker
Cranenbroek_opstuurservice
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Compressor 2C 3M-100L Oil.
(Het apparaat lekt op 2 punten lucht)


Hoe onbeschoft je behandeld word in Schijndel, zal ik proberen te beschrijven.

Na het aanmelden bij de technische dienst, kreeg ik te horen dat het apparaat (op 30 Mei 2020 gekocht) opgestuurd moet worden.
Daar ik het apparaat speciaal voor mijn werk gekocht had, vroeg ik daarom of ze mij een andere apparaat mee konden geven.
Antwoord was dus NEE.
Daarop zei ik dat ik van de koop wilde afzien (consumentenrecht).
Antwoord was dus NEE., alleen opsturen! Ik was het daar niet mee eens. Jammer zei uw medewerker, dan ga ik nu andere klanten helpen.

Onwillig, onbeschoft en zeker niet klantgericht.

Na lang aandringen (30 minuten) komt er uiteindelijk een andere medewerker.
Meneer, we kunnen het alleen opsturen.
Ik zei dat ik een ander apparaat wilde vanwege mijn werk.
Jammer voor u, maar dat doen wij niet.
Ik zei daarop, dat ik van de koop af wilde zien.
Jammer voor u, maar er zit stof op, dus het is nu een gebruikt product.
Hij kon dus de koop NIET ongedaan maken.
Ik heb aan hem gevraagd, om dat even op papier te zetten:
3 dagen oud = Gebruikt product
Dat willen uw medewerkers ook niet doen.

Ik heb daar 2 uur gezeten, en gemerkt dat alles wat ingenomen word, krijgt de mededeling:
Word opgestuurd. duur 10-15 werkdagen.

PS
Waarom hangt er een bordje Technische dienst?
Dit moet toch zijn : Opstuurservice, 10 -15 werkdagen?

Gewenste oplossing

Cranenbroek moeten voor een vervangend apparaat zorgen of gewoon geld terug geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Cranenbroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Cranenbroek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen