Klacht Van Cranenbroek: mij een accu verkocht die al kapot was

Klachtnummer
# 264473
Gebruiker
bedroefd
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb in 20-6 2015een el.fiets SUNDVALL ALMIRA gekocht met een zwaardere accu 36v.heb een jaar er mee gereden ongeveer 100km.en ik heb een heupoperatie gehad dus niet er mee ge fietst,wel hoe zei gezegd hebben de accu om de 6weken opladen.maar in mei pak ik de fiets en nog geen 6km. gereden ging alles uit .hebben de accu opgestuurd ,en bleek dat hij kapot was.heb een brief naar van CRANENBROEK gemaild maar nog niets vernomen.heb een nieuwe accu bij hun gekocht 279euro ,en deze accu rijdt veel beter ,zonder in te houden met rijden dus de oude accu was al kapot toen ik hem kocht.

Gewenste oplossing

dat van CRANENBROEK, mij tegemoet komt in de gemaakte kosten,en FATSOENS HALVE mij een bericht stuurd na mijn mail aan hun.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Cranenbroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Cranenbroek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen