Klacht Van Cranenbroek: Parasol binnen 1 dag kapot

Petra

Begin juli heb ik een zweefparasol bij Van Cranenbroek gekocht. Ik heb bewust de duurste uit de serie genomen omdat deze er het degelijkst uitzag.
Thuis gekomen gelijk de parasol opgezet. Na een paar uur hoor ik opeens een knal. Bleek de wind (windkracht 2) onder de parsol te zijn gekomen waarbij de parasol is omgeklapt. De voet van de parasol stond heel stevig, dus deze is niet gekanteld. Alleen de parasol zelf was omgeklapt. Toen ik hem weer terug wilde klappen bleek de kop van de parasol helemaal afgebroken te zijn.
Dus parasol terug gebracht naar Van Cranenbroek. Je mag toch verwachten dat een parasol niet kapot waait bij een windje van windkracht 2!
Parasol is ingenomen en zou beoordeeld worden door de technische dienst. Na 4 weken eindelijk reactie: zij vinden dit niet onder de garantie vallen en willen het wel repareren, maar dat kost dan 30 euro. Volgens de technische dienst zou de parasol wellicht verkeerd opgezet zijn of door de wind omgeblazen.

Ik vind dat de firma Van Cranenbroek de parasol kostenloos moet repareren omdat je toch mag verwachten dat een product langer dan 1 dag meegaat.

Wij vinden dat Van Cranenbroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Petra
    Volgens Van Cranenbroek valt dit niet onder de garantie. Ik vind dit wat te gemakkelijk gedacht. Kan het laten repareren voor 30 euro. Dit was dus eens, maar nooit meer. Mij zul je nooit meer zien bij Van Cranenbroek. En dan hebben ze ook nog het lef om mij te vragen de gele bon die ik heb gekregen bij het inleveren van de parasol nog even bij hen in te leveren. Nou, ik dacht het niet!