Klacht Van Cranenbroek: Product van Cranenbroek werkt niet en wordt niet omgeruild in open verpakking

M.G.A. Bosch

Ik koop een draadloos stopcontact dat met afstandsbediening is te bedienen bij Cranenbroek in Schijndel. Er zitten 2 stopcontacten en afstandsbediening in een hardplastic gesloten verpakking. Ik kocht zo'n artikel voor 13,95. Bij thuiskomst knip ik die hardplastic verpakking open en wat blijkt: Eén van de stopcontacten werkt niet naar wens. Ik ga met één stopcontact terug en meld dat. Zij kunnen hier niets meer aan doen. Op de kassabon staat: "Ruilen mag onder deze voorwaarden: Op vertoon van de originele kassabon. In originele, onbeschadigde verpakking, Het artikel is ongebruikt en binnen 7 dagen."

Nu moet Cranenbroek mij eens uitleggen hoe je een artikel kunt beoordelen of het werkt in originele, onbeschadigde verpakking en ongebruikt. Verder had ik een kassabon en kwam binnen 7 dagen.

Ik heb hier in 3 dagen tijd geprobeerd om telefonisch contact te krijgen (073-5430728). Ze zijn zeer slecht bereikbaar. Nu kunnen ze mij helpen door met het artikel terug te laten komen en dan wordt er een garantie aangevraagd. Daarna wordt beoordeeld of ik in aanmerking kom voor een vervangend product. Dan moet je dus voor de 4e keer weer naar Cranenbroek Schijndel komen. Het product van 13,95 euro kost mij veel en veel meer. De tijd die ik aan de telefoon heb gehangen en dan zou je dus 8x de afstand (8 km) moeten afleggen voor zo'n klote product van Cranenbroek.

Je bent goedkoper af om het artikel bij een ander bouwcentrum te kopen. Daar kost het dan wel meer maar dan kun je wel je product omruilen als het niet werkt.

Ik verlang van het Cranenbroek een excuus, compensatie voor alle tijd die ik eraan heb gespendeerd en een vervangend product.

Wij vinden dat Van Cranenbroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M.G.A. Bosch

Ook een klacht indienen over Van Cranenbroek?