Klacht Van Cranenbroek: slechte service slechte product

ledsmania

Ik heb 2 dagen geleden een RVS expansie vat, bij Cranenbroek Budel gekocht voor €55, na 2 uur monteren blijkt deze door fabriek fout, te lekken.

Mijn kelder stond onder water binnen 10 minuten.

Ik heb het naar de Cranenbroek Budel gebracht voor vervangende expansievat, ik was stom verbaasd toen ik werd verteld dat deze vat is niet NIEUW, er zit vuil onder de poten??? Deze vuil is echter niet in mijn kelder te vinden.

Geen sprake van hun kant over de kromme en doorgedraaide schroeven, door een slordige montage bij hun Chinese leverancier.

Ze geloofden mij niet dat deze is 2 dagen eerder gekocht, ook al op de bon staat, barcode sticker op de vat en is hetzelfde als op de doos. Omdat ik boos werd, gingen ze zelfs beelden ophalen van de bewaking camera, en ik stond daar deze te afrekenen.

Ik word een gratis reparatie aangeboden welke maximaal 2 weken zal duren.

Het is een rot bedrijf.

geld terug, ik ging vat vervangen of andere toestel kopen, maar nu hoef ik het niet meer

Wij vinden dat Van Cranenbroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Cranenbroek?