Klacht Van Cranenbroek: Zeer klantontvriendelijk en garantie, excusses of belofte heeft geen waarde bij deze zaak.

gedupeerde

Defecte kruimeldief van Black & decker gekocht bij Cranenbroek in Dongen.
De kruimeldief ging ineens stuk en er zat nog garantie op dus hebben we hem op verzoek van Cranenbroek naar Dongen gebracht voor reparatie op 18 februarie 2017. Volgens hun moest hij opgestuurd worden en zouden we op de hoogte worden gehouden als hij klaar en weer terug was. Niets vernomen dus contact gezocht na weken en hij bleek nog niet terug te zijn. Weer weken gewacht en toen maar weer zelf contact gezocht, toen bleek dat hij allang klaar was en opgehaald kon worden. Wij zijn toen weer naar Dongen gereden en hebben de doos met kruimeldief terug gekregen. Bij thuiskomst bleek hij het nog steeds niet te doen ook opladen was niet mogelijk. Volgens ons is er dus helemaal nooit iets gebeurd. Ze heben hun exccusses aangeboden en zouden ons alsnog snel helpen met een oplossing. Aangezien ze geen kruimeldief meer van dit merk hadden zouden we ons geld terug krijgen. Hier zijn we nu al maanden over bezig maar steeds proberen ze er onderuit te komen. Het gaat niet om een groot bedrag maar voor ons is het nu een princiepe kwestie geworden omdat ze dus zo blijkbaar met hun klanten omgaan. Je stuurt een kassabon digitaal op omdat ze daarom vroegen en dan moet de bon ineens worden opgestuurt omdat ze alleen de originele accepteren. Het is moeilijk om hun te bereiken en ze beloven steeds contact op te nemen maar bellen nooit terug. Ook via de mail valt er eigenlijk niet te communiceren want alles is eenrichtingsverkeer. Aangezien ik meer van dit soort klachten heb gelezen en het ons ook is overkomen bij deze firma/filiaal vond ik het belangrijk om het hier te vermelden. Wij zijn in iedergeval geen klant meer.

met vriendelijke groet,

Elly vK

Geld terug zoals eerder al was beloofd........ inmiddels al maanden geleden!

Wij vinden dat Van Cranenbroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Cranenbroek?