Opgelost door Van Dale: cd-roms zonder waarschuwing niet meer ondersteunt

Jorine Venhuizen

Ca. 5 jaar geleden hebben wij eerst één en later nog een tweede Van Dale Studiewoordenboeken gekocht, Eng-Ned en Ned-Eng. Bij de woordenboeken zaten cd-roms, waarmee we de woordenboeken op onze pc konden zetten. Ideaal. De belangrijskte reden waarom wij voor die woordenboeken kozen. Toen wij het kochten zijn wij niet op voorwaarden gewezen, hebben ze ontvangen en we zijn niet gewezen op een beperkte duur in gebruik. Mijn pc crashte laatst en na opnieuw installeren van de cdroms ontdekte ik dat Van Dale de cd-roms niet meer ondersteunt. Als alternatief werd me een halfjaarabonnement gebodenop een online woordenboek. Later werd dat een jaar. Van permanent ga ik dus terug naar een één jaar. Maar ik heb al betaald voor een permanent product. Ik kan een duur jaarabonnement niet betalen, dus dan houdt het op voor over een jaar. Van permanent naar met lege handen :-(

een gewenste oplossing is een permanente oplossing. een permanent abonnement of dat mijn cdroms toch weer wel ondersteunt worden.

Van Dale is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Jorine Venhuizen

Ook een klacht indienen over Van Dale?