Klacht Van Dale: Problemen met het elektronische Groot Woordenboek

Lilianmartini

Geachte meneer/mevrouw

In augustus 2012 heb ik het Groot Woordenboek En-Nl en Nl-En gekocht. In januari hield hij er echter zomaar mee op en wat ik ook deed, het programma werkte niet meer. Dus de helpdesk gemaild en daar heb ik 4 keer een nieuwe patch gedownload en geïnstalleerd, maar zelfs toen bleef het programma vastlopen als ik het wilde opstarten. Ik begon boos te worden omdat er maar niets veranderde. Dus besloot ik om te vragen of ik nog recht heb op een vergoeding. 1,5 jaar lijkt me zo weinig voor een programma. Maar die vraag werd niet beantwoord, zelfs geen nee, en in de plaats daarvan werd me weer gevraagd om een patch te downloaden en een systeembestandje op te sturen. Nog een keer gevraagd en weer werd mijn vraag overgeslagen. Inmiddels was ik zo gefrustreerd dat ik maar op de officiële site hierover heb geklaagd. Wat werd er gezegd? Ik kreeg een link voor een patch. Verder niets.
Graag wil ik een werkend programma of een vergoeding.

Rianne van Dormolen

Graag een werkend product of in ieder geval een vergoeding, want €179 is wel veel voor iets dat zo kort heeft gewerkt.

Van Dale is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Van Dale?