Klacht Van Dalen: Aan het lijntje gehouden bij Van Dalen schoenen

Yvonne1989

Op 7-11-14 heb ik vanwege de "tweede paar halve prijs" actie 2 paar schoenen gekocht bij Van Dalen in Roermond. De kinderen van de verkoopster renden door de winkel en wilden steeds aandacht van hun moeder. 1 paar schoenen moest besteld worden en zou ik na 1 week krijgen. Uiteindelijk na zelf regelmatig te hebben gebeld, want Van Dalen nam zelf geen contact op, werd ik niet gehoord en telkens onderbroken. Ruim 1 maand later kreeg ik te horen dat ik mijn schoenen niet meer zou krijgen. Van de verkoopster konden geen excuses af, niets was haar fout. Ze wilde me het paar schoenen dat ik had volledig laten betalen en alleen het bedrag erboven terugbetalen. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en uiteindelijk heb ik 25% korting gekregen. Door alles was ik erg boos en teleurgesteld in Van Dalen en heb ik het hele verhaal als klacht ingediend bij het hoofdkantoor. Van hun kreeg ik te horen dat ze zouden zorgen voor een passende oplossing maar van hen hoor ik ook al ruim 1 maand niets meer.

Ik verwacht een gepaste compensatie op de manier waarop dat ze mij in de winkel hebben behandeld en dat de klantenservice/regiomanager mij hoop heeft gegeven om het op een goede manier op te lossen maar ook niets meer laat weten.
Dit mag wat mij betreft in de vorm van een tegoedbon of een mooie korting op mijn volgende aankoop.

Wij vinden dat Van Dalen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Dalen?