Klacht Van Dalen: Door de harde zijkant van schoenen loop je heel je enkels kapot aan de buitenkant

BlauweLucht

Afgelopen zondag heb ik bij jullie filiaal in Eindhoven een paar Van Dalen geklede veterschoenen gekocht. Na de schoenen 1 keer gedragen te hebben, heb ik aan beide kanten mijn enkels aan de buitenkant kapot gelopen door de harde opstaande rand aan de zijkant.

Nu ben ik met deze klacht uiteraard terug geweest naar de winkel in Eindhoven. Daar kan ik zeggen dat ik uitermate onbeschoft behandeld ben en kortweg weggestuurd ben met een slap excuus “dat is bij elke schoen zo” en aangeboden om het bij de schoenmaker soepeler te laten maken, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Schandalig dat jullie zo met jullie klanten en klachten omgaan aangezien ik dit nog nooit eerder met een andere schoen gehad heb.

Vandaar deze klacht via dit kanaal: Graag ontvang ik een passende oplossing voor mijn probleem.

Schoenen terug nemen en een tegoedbon voor andere schoenen. Ik hoef geen geld terug, andere schoenen uitzoeken in de winkel is prima.

Wij vinden dat Van Dalen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Dalen?