Klacht Van Delft Sloten en Sleutels: misleiding, oplichting.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 325377
Gebruiker
H. Janssen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Van Delft beschouwt onderzoekskosten als reparatiekosten. Voor het openen en sluiten van een slot waarbij nadrukkelijk werd aangegeven dat dit slot niet gerepareerd kon worden, werd vervolgens toch een hoog reparatietarief berekend dat ter plaatse en onder druk moest worden voldaan door mijn echtgenote. Ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken om een herziening van dit standpunt, geeft Van Delft niet thuis en reageert niet op mijn schriftelijke verzoeken.

De oplossing

Een deel van het totaalbedrag van 165 Euro dient te worden terugbetaald. Wij accepteren dat er kosten zijn gemaakt voor het langskomen en het slot openen en weer sluiten. Maar 165 Euro is absurd. Wij gaan akkoord met terugbetaling van 85 Euro.

3 reacties

  1. Auteur
    H. Janssen
    Datum
    Inmiddels al weer wat dagen verder en Van Delft weigert vooralsnog te reageren. Dat zegt veel...
  2. Auteur
    H. Janssen
    Datum
    Inmiddels al weer wat dagen verder en Van Delft weigert vooralsnog te reageren. Dat zegt veel...
  3. Auteur
    H. Janssen
    Datum
    Van Delft beschouwt onderzoekskosten als reparatiekosten. Voor het openen en sluiten van een slot waarbij nadrukkelijk werd aangegeven dat dit slot niet gerepareerd kon worden, werd vervolgens toch een hoog reparatietarief berekend dat ter plaatse en onder druk moest worden voldaan door mijn echtgenote. Ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken om een herziening van dit standpunt, geeft Van Delft niet thuis en reageert niet op mijn schriftelijke verzoeken.
    Hoe lang denkt het bedrijf hiermee weg te komen?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
De slotenmaker heeft in het geheel niet gereageerd. Bijzonder teleurstellend.. Hans J. M. Janssen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Van Delft Sloten en Sleutels?