Klacht Van den Bergh & Partners: Deurwaarders werken samen met frauderend bedrijf

Anoniem

Hoewel bij klacht.nl het klachtenregister van Beyond beauty zo lang is als de St.Annastraat in Nijmegen en dat bedrijf volop misbruik maakt van onze rechtsbestel door spullen niet te sturen en naar de rechter te gaan voor betaling, werkt de deurwaarder gewoon mee aan beslaglegging voor die 6,95 ook al is hij geïnformeerd over het feit dat het weer een slachtoffer van dat bedrijf betreft en heeft hij de documentatie toegezonden gekregen.Hier gaat de deurwaarder zelfs over tot beslaglegging op het autootje van een gehandicapte vrouw die notabene een P/B invalidenkaart heeft.Stoer toch?En Beyond Beauty? Zie www.klacht.nl

Omdat Tros Radar al heel lang achter dit bedrijf Beyond Beauty aan zit en er al heel veel slachtoffers zijn,kan een deurwaarder weten, dat dit geen zuivere koffie is en afwachten wat Tros dan als uitkomst biedt.Deze graagte om tot beslaglegging over te gaan moet je als bedrijf gewoon willen. Of is er samenwerking met dit frauderende bedrijf, dat kan ook.Ik wil dat ze stoppen met dit alles en eens gaan kijken waarmee ze bezig zijn.Informatie is toegezonden dus ze weten het wel..

Wij vinden dat Van den Bergh & Partners hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!