Klacht Van den Bergh & Partners: Nare spelletjes over de rug van clienten

Jet75

Oneerlijk handelen van Directpay Services, Webcasso en van den Bergh en partners gerechtsdeurwaarders.
Na reeds een jaar van het kastje naar de muur te worden gestuurd had ik eindelijk een betalingsregeling. Ondertussen ontving ik 3 brieven met 3 verschillende bedragen welke ik volgens zeggen moest betalen. Op de dag dat ik voor de zoveelste keer maar weer probeerde contact te krijgen om een betalingsregeling te treffen heeft van den bergh en partners mijn mail doorgestuurd aan Directpay Services terwijl zij op dat moment notabene beslag lieten leggen bij de belasting op mijn toeslagen zonder hierover een terugkoppeling te geven. Toen het akkoord van direct pay services per post kreeg stond daar een ander bedrag in dan welke de deurwaarder wilde incasseren. Nog geen week later stond er een deurwaarder voor mijn deur dat er beslag was gelegd op mijn toeslagen, en dat terwijl ik een akkoord had voor een betalingsregeling.
Als je belt met van den bergh sturen ze je door naar Directpay services, als je belt met directpay sturen ze je naar van den bergh en ga zo maar verder. Bellen houd in dat je gemiddeld een uur in de wacht word gezet en optie 1 om terug gebeld te worden word al helemaal geen gehoor aan gegeven.
Ik overweeg een klacht in te dienen bij de kamer van gerechtsdeurwaarders over dit wan gedrag. Duidelijk is ook nog eens dat webcasso, directpay en van den bergh en partners bij elkaar horen en het erop lijkt spelletjes spelen met clienten om zo aan extra hogere kosten te komen.
Wanneer je uiteindelijk iemand aan de lijn krijgt word er of de hoorn opgegooid , afgesnauwd of je gewoon niet serieus genomen. Zeer zeer slechte ervaring met dit trio !!
Mijn gezin word gewoon kapot gemaakt door dit zooitje!

Gewoon de normale betalingsafspraak laten doorgaan en duidelijkheid geven over het werkelijke bedrag. Beslag van toeslagen opheffen per direct!

Wij vinden dat Van den Bergh & Partners hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van den Bergh & Partners?