Klacht Van den Bergh & Partners: PROBEREN BESLAGLEGGING TE DOEN ZONDER OPTIE VOOR BETALINGSREGELING

concetta fiorello

IK HEB VAN DE BERCH OP 20 JUNI 2015 MEDE GEDEELT DAT IK WORDT AANGEMELD BIJ DE GKB. OP DEZE E-MAIL WORDT GEEN GEHOOR GEGEVEN
NU OP 7-7-2015 WORDT ER GEDRIJGT OM BESLAG TELEGGEN OP MIJN AUTO TERWIJL DAAR EEN INVALIDEKAART ZIT. EN ZE BIEDEN MIJ GEEN MOGELIJK HEID VOOR EEN BETALINGSREGELING. EN DIE MOET BEREKENDT WORDEN VIA BESLAGVRIJEVOET.
DUS ZE ZIJN DOOR NIET OP MIJN E-MAILS TEREAGEREN AL INGEBREKEN GEBLEVEN EN AAN GEZIEN IK DE OPLEIDING SCHULDHULPVERLENING HEB GEDAAN BEN IK OP DE HOOGTE OM EEN MELDING TE DOEN BIJ ( KBVG)
DEZE BRIEF LICHT AL KLAAR EN DIE WORDT VERSTUURT NAAR RECHTBANK KAMER VOOR GERECHTSDEURWAARDE POSTBUS 845000, 1080 BN AMSTERDAM. EN IK HEB 5 EURO AAN GEBODEN OM AFTELOSSEN OM DAT HET NIET MEER KAN TOT IK BIJ DE GKB BEN
iK MELD

DAT ZE EEN BETALINGS REGELING MET ME AFSPREKEN VIA BESLACHVRIJVOET TOT ALLES BIJ DE GKB IS . OP DIE VOOR WAARDE ANDERS GAAT HET ALLES NOG NAAR KBVG EN IK WIL 5 EUR PERMAAND BETALEN DE ANDERE GERECHTSDEURWAARDEN GINGEN HIER MEE ACCOORD ANDER GING BIJ HUN OOK NAAR DE KBVG EN DAAR SCHROOM IK MIJ NIET VOOR REGELS ZIJN ER OOK VOOR JULLIE

Wij vinden dat Van den Bergh & Partners hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

concetta fiorello
    VAN DEN BERGH EN PARTNERS ZIJN BANG OM GECONFRONTEER TE WORDEN OVER HUN GEDRAG DAAROM HEBBEN ZE NIET AAN GESLOTEN BIJ KLACHTENKOMPAS