Klacht Van Den Udenhout: geen leen auto

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 516143
Gebruiker
jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week een auto ter reparatie aangeboden, en na telefonisch contact werd mij medegedeeld dat niet het juiste gereedschap in huis zou zijn .
Na het maken van een nieuwe afspraak werd mij vertelt dat de auto 2 dagen naar van den udenhout oss moet,op mijn vraag om mij een beetje te compenseren met een leen auto voor nieuwe afspraak van 2 dagen werd afwijzend gereageerd wat ik na het maken van een fout van van udenhout raar vind
met vriendelijkr groet jan van erp

De oplossing

een leen auto

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Van Den Udenhout?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen