Klacht Van Den Udenhout: Van het kastje naar de muur gestuurd worden, terwijl de fout bij van Udenhout ligt.

Klachtnummer
# 375800
Gebruiker
TCoolen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Uitermate slechte service. Telefonisch contact gehad ene Nick wilde mij wijsmaken dat ik een abonnement niet telefonisch kon opzeggen, dat dit namelijk zo stond opgenomen in hun algemene voorwaarden. Uiteindelijk deze zelf nagelezen met de conclusie dat ik foutief was geinformeerd hier heb ik de telefonisch de medewerker mee geconfronteerd waarna ik een zeer laconieke houding ontving van de medewerker. Zeer klantonvriendelijk.

De oplossing

Neem verantwoordelijkheid als officieel verlengstuk van volkswagen.

1 reactie

  1. Auteur
    Van Den Udenhout
    Datum
    Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de service. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) mailen naar feedback.afspraken@udenhout.nl? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op.

Ook een klacht indienen over Van Den Udenhout?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen