Klacht Van der Garde Tuinmeubelen: Onjuist gebruik van garantietermijn t.a.v. ondeugdelijk product.

Klachtnummer
# 369988
Gebruiker
RWJ Bluiminck
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Platinum parasol incl. voet gekocht in 2016. Elk jaar zijn er wel onderdelen defect. Dit wordt "opgelost" door het sturen van losse onderdelen i.p.v. gevraagde reparatie op locatie. Dit jaar is het huis onder voet defect incl. kogellagers, onvoorstelbaar.
De reactie op mijn laatste klacht, 5 juni jl.:
Ik heb inmiddels contact gehad met Platinum.
Helaas valt uw melding niet meer binnen de garantieperiode van twee jaar.
De betreffende onderdelen kan ik wel voor u bestellen ....
Het lijkt erop dat net zolang is gewacht tot de garantie is verlopen.


Ik heb al mijn klachten bij vdGarde gedeponeerd met slotzin: Ik wil van u binnen 5 werkdagen een degelijke reparatie waarmee ik jaren probleemloos van de parasol gebruik kan maken.

Gewenste oplossing

Reparatie onder garantie bij mij thuis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van der Garde Tuinmeubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van der Garde Tuinmeubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen