Opgelost door Van der Garde Tuinmeubelshop: Afspraak niet nagekomen

content Opgelost
Marcel M

Tuintafel besteld en deze zou op een maandag bezorgd worden. Op zaterdagavond een mail gekregen dat de bezorging niet ging lukken op maandag, maar naar de dinsdag verzet zou worden, hiervoor akkoord gegeven. Dinsdag hele dag gewacht, geen bezorging, gebeld om 16 uur, bleek dat de tafel niet meer paste in de vrachtwagen, en deze dus op woensdag zou worden bezorgd. Uiteindelijk dus 3 verlofdagen hieraan verspild. Mijn ongenoegen hierover geuit, en gevraagd naar compensatie. Ze zouden terugbellen hierover, maar inmiddels 2 weken later nog niet teruggebeld. Erg jammer dit.

Compensatie voor de verlofdagen die hiervoor zijn verspild, al is het maar een klein gebaar.

Van der Garde Tuinmeubelshop
    Beste Marcel,
    Fijn dat je ons laat weten dat de levering niet goed gegaan is. Waarvoor vooraf mijn excuses! Heel vervelend dat de levering zo gegaan is. Wij zullen onze extern transporteur hier ook op aan gaan spreken.

Wij willen u hier een compensatie voor aanbieden om het vervelende gevoel weg te nemen. Ik heb hieronder een aantal voorstellen:

* Gratis buitenhaard (als u deze nog niet zou hebben)
    * Cadeaubon van 50,00 welke te besteden is op al onze accessoires zoals sierkussens, dienbladen of andere tuinartikelen

Ik verneem het graag zodat ik dit voor u in gang kan zetten.

Nogmaals mijn excuses.

Jan Verstegen
    Van der Garde Tuinmeubelshop
    service@tuinmeubelshop.nl
    www.tuinmeubelshop.nl
    Marcel M
    Bedankt voor uw begrip, de buitenhaard zou een leuke tegemoetkoming zijn. Wat mij betreft is het hiermee opgelost.

Buitenhaard ter compensatie aangeboden

Ook een klacht indienen over Van der Garde Tuinmeubelshop?