Klacht Van der Garde Tuinmeubelshop: Bedrijf is onbereikbaar en komt afspraken niet na

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 304193
Gebruiker
VanderMeer31
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 10 dagen geleden een bestelling geplaatst op de website tuinmeubelshop.nl. Direct daarna een bevestiging ontvangen dat de bestelling in behandeling is genomen en er contact zal worden opgenomen over de bezorging. Omdat ik al een week niets meer had gehoord maar eens contact opgenomen om te vragen naar de status maar het is onmogelijk contact te krijgen met dit bedrijf. Het telefoonnumer wordt nooit! opgenomen en op mails wordt niet gereageerd. Ze zijn onbereikbaar. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat dit nog goed gaat komen en ben heel erg teleurgesteld over de service

De oplossing

Aankoop annuleren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VanderMeer31
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag is zoals afgesproken het transportbedrijf langs geweest om de bestelling af te leveren. Ze hadden echter slechts de helft van de bestelling bij zich, wel de stoelen, niet de tafel. Als het goed is wordt er door Van der Garde contact met ons opgenomen om een afspraak te maken voor de levering van de reeds betaalde tafel......
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Van der Garde Tuinmeubelshop?