Klacht Van der Garde Tuinmeubelshop: Na twee jaar nog steeds geen correcte afhandeling bij slechte levering en verkeerde voorlichting bij de aankoop.
Details
De klacht
Van der Garde maakt fout na fout na fout en heeft het nog niet voor elkaar gekregen om onze klacht over de tuinset op te lossen. Nu wordt er helemaal niet meer op onze mail met voorstellen gereageerd.Fouten: - onderdelen hadden geen matchende kleuren/patronen
- twee keer een hoes geleverd die lekte, waardoor de kussen zijn gaan
schimmelen.
- nieuwe kussen zouden worden opgestuurd, maar men is het vergeten
waardoor ze nu niet meer verkrijgbaar zijn.
- moeten zelf de kussen nu reinigen en dan krijgen we een opbergkist in
dezelfde kleur als de loungeset.
- De kist werd geleverd en is aan alle kanten verbogen en beschadigd. En de
deksel heeft een andere lelijke kleur die niet hetzelfde is als onze loungeset.
Het is niet dezelfde kist als waar we mee akkoord gegaan zijn.
De oplossing
Voor ons zijn er twee mogelijkheden:- Uw bedrijf stuurt de antraciet kist op, ter waarde van 500 euro, die één kleur is en waarin onze kussens passen
- Wij komen de loungeset, de hoes en de kist terugbrengen en willen ons volledige aankoopbedrag terug.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.