Klacht Van der Garde Tuinmeubelshop: Na twee jaar nog steeds geen correcte afhandeling bij slechte levering en verkeerde voorlichting bij de aankoop.

Klachtnummer
# 172907
Gebruiker
salsammie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van der Garde maakt fout na fout na fout en heeft het nog niet voor elkaar gekregen om onze klacht over de tuinset op te lossen. Nu wordt er helemaal niet meer op onze mail met voorstellen gereageerd.

Fouten: - onderdelen hadden geen matchende kleuren/patronen
- twee keer een hoes geleverd die lekte, waardoor de kussen zijn gaan
schimmelen.
- nieuwe kussen zouden worden opgestuurd, maar men is het vergeten
waardoor ze nu niet meer verkrijgbaar zijn.
- moeten zelf de kussen nu reinigen en dan krijgen we een opbergkist in
dezelfde kleur als de loungeset.
- De kist werd geleverd en is aan alle kanten verbogen en beschadigd. En de
deksel heeft een andere lelijke kleur die niet hetzelfde is als onze loungeset.
Het is niet dezelfde kist als waar we mee akkoord gegaan zijn.

De oplossing

Voor ons zijn er twee mogelijkheden:
- Uw bedrijf stuurt de antraciet kist op, ter waarde van 500 euro, die één kleur is en waarin onze kussens passen
- Wij komen de loungeset, de hoes en de kist terugbrengen en willen ons volledige aankoopbedrag terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Van der Garde Tuinmeubelshop
    Datum
    Beste Sammie Haak,

    Bedankt voor uw email.

    Even ter controle, bij welke firma en in welke plaats heeft u uw aankoop gedaan?

    Uw gegevens komen namelijk niet voor in ons systeem.

    Onze firma heet Van der Garde Tuinmeubelshop, en wij hebben vestigingen in:

    -Bergen op Zoom
    -Den Bosch
    -Eindhoven
    -Gouda
    -Kesteren
    -Sliedrecht
    -Veenendaal
    -Zaanstad

    Graag hoor ik van u.

    Met vriendelijke groet,

    Kees van der Garde

Ook een klacht indienen over Van der Garde Tuinmeubelshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen