Opgelost door Van der Garde Tuinmeubelshop: Taal noch teken na niet levering van bestelling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 305396
Gebruiker
M.B. Bel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 12 mei hebben we twee parasols en en twee hoezen bij Van der Garde Tuinmeubelshop gekocht. Nadat het eerst al moeizaam verliep om tot een bezorgdatum te komen (er werd één optie geboden voor de komende twee maanden), zouden de spullen 23 mei bezorgd worden. Ik zou hier een dag van tevoren over bericht worden hoe laat ongeveer. Geen bericht ontvangen. Ik heb 23 mei, begin van de middag gebeld hoe laat ze langskomen: antwoordapparaat, vervolgens word ik ook niet teruggebeld. Vervolgens een mail met het verzoek alsnog snel te reageren. Niets. Op 25 mei wederom het verzoek gestuurd aan de planningsafdeling en de algemene mail, om nu eens duidelijk te maken wanneer ze leveren. Niets. Op zondag kun je hun site niet benaderen vanwege hun geloofsovertuiging (ben benieuwd hoe hun servicebeleid bij hun geloofsovertuiging past: gij zult niet liegen / stelen etc.). Op 28 mei heeft mijn vrouw gebeld met het bedrijf. Eerste poging gelijk raak, een medewerker aan de lijn. Hè hè. Eén momentje, ik ga het uitzoeken, vervolgens een bandje, 'hold the line' en na 10 minuten wordt de verbinding verbroken. Kortom, een bedrijf waar je met een grote boog omheen moet lopen.

De oplossing

Snelle levering van de parasols en hoezen, voordat de zomer voorbij is en een flinke korting voor deze wanprestatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Van der Garde Tuinmeubelshop
    Datum
    Beste M.B. Bel, zoals besproken is het totaalbedrag aan u overgemaakt. Wij hebben helaas bij u niet tijdig kunnen leveren, onze excuses hiervoor.
    Ter compensatie van het ongemak bieden we u een Outdoor Table Lamp aan, welke op het filiaal in Cruquis kan worden afgehaald. Mocht u hiervan gebruik willen maken, wilt u dan op dit antwoord reageren?

    Een goed weekend toegewenst,

    Met vriendelijke groet,

    Kees van der Garde
    Van der Garde Tuinmeubelshop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.B. Bel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals door Van der Garde aangegeven, heb ik mijn geld terug gekregen. En uiteindelijk bij een andere winkel de betreffende parasols weten te bestellen. Dus goed opgelost, jammer dat Van der Garde zijn logistiek niet op orde heeft, kost veel klanten zo ben ik bang.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Van der Garde Tuinmeubelshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen