Klacht Van der Linden Auto's: Ongevraagd kentekenplaathouder vervangen

# 181935
Beck

Op 17 dezer heb ik de antenne-ring van het contactslot (Hyundai Getz) laten vervangen, toen ik dit weekend de auto wilde wassen zag ik dat ONGEVRAAGD de kentekenplaathouder (achter) is vervangen door eentje met VDL reclame er op.
Ik heb hier beslist niet om gevraagd en vraag mij af waarom dit zonder overleg is gebeurd, de auto is van mijn 93 jarige vader en ook hij is niet blij met deze actie.
De nieuwe kentekenplaathouder is een stuk kleiner en hierdoor zie je beschadigingen in de lak (die veroorzaakt werden door de oude kentekenplaathouder) nu rondom de nieuwe houder,
mijn vader (93jr) wil derhalve dat de originele Hyundai-houder die er op zat, kosteloos wordt teruggeplaatst, verder vraag ik mij af of ik uurloon heb betaald voor het plaatsen van de nieuwe houder, indien dit zo is dan wens ik restitutie van dit bedrag, er is n.m.l. ruim tijd ( 3kwartier) gerekend voor het vervangen van de antenne-ring.

Kosteloze terugplaatsing van de originele kentekenplaathouder of het repareren en overspuiten van de gehele achterklep zodat de beschadigingen van de oude kentekenplaathouder niet meer zichtbaar zijn, nogmaals, wij hebben er niet om gevraagd om de kentekenplaathouder te vervangen.
N.B.
De originele kentekenplaathouder is eigendom van de eigenaar van de auto en mag derhalve niet zonder overleg weggenomen worden!

Wij vinden dat Van der Linden Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!