Klacht Van der meer phillipsen: Gewoon de officiels stukken opsturen

Hoekje

Ik zou graag via deze weg de papieren willen opvragen waarom ik aan defex geld verschuldigd zou zijn daar ik nooit ben aangeschreven echter ben ik een tijd thuisloos en inkomensloos geweest en kon ik ivm postadres door corona ook mn post niet ophalen in 1 week 300 euro verhoging?
Telefonisch word ik niet eens fatsoenlijk tebwoord gestaan de enige oplossing is afspraak voor 3 maanden 5 euro per maand op mijn klacht bkijven jullie hetzelfde reageren terwijl ik het recht heb te weten waar dit nu eigenlijk voor is
Enige dat ik wil is op een normale manier een fatsoenkijke regeling treffen en weten waarvoor ik betaal echter wat schappelijkheid in dat mijn post niet op te halen was zou ook op zijn plaats zijn

De stukken opsturen iemand normaal te woord staan rekening houden met de corona en de 300 die er binnen 1 week opgegooid is daar ik van niets wist en mn post niet op kon halen zouden we misschien tot een betere regeling kunnen komen

Ook een klacht indienen over Van der meer phillipsen?