Klacht van der Tang : kapot vaas zonder compensation

geen

wij hebben onze auto naar van der tang(auto bedrijf )ingelevered om te repaireren, er zijn een antiek vaas zit in de auto(waarde van de Vaas is euro 3000),toen wij ga auto ophalen, zag wij de vaas is helemaal kapot. Van der tang wil geen vergoeding naar onze geven omdat er zijn geen inkoop facuren voor de vaas .

Graag willen wij de auto bedrijf terug betalen de kapot vaas.

van der Tang
    helaas is dit volledig onjuist! wij hebben de auto schoon laten maken na reparatie, als service. Daarna hebben wijzelf geconstateerd dat er mogelijk iets in een verpakking kapot is gegaan. Klant zei het zelf op te lossen, maar wij drongen aan omdat we ervoor verzekerd zijn. Verzekering heeft de vaas/lampenstandaard bekeken en geconcludeerd dat hij geen of zeer lage waarde had. desondanks is de klant diverse malen benaderd en in de gelegenheid gesteld om de waarde aan te tonen dmv een taxatierapport of aankoopbon daar is niet éénmaal op gereageerd, nu maanden later worden wij gesommeerd om €3.000,- over te maken. Wederom uitgelegd dat zij aan moeten tonen wat de schade is, want de expert ziet het anders. nu vinden zij dat wij toch maar gewoon moeten betalen en gaan dit soort berichten op internet zetten. we willen geen verdere discussie aangaan en hebben de verzekering in kennis gesteld van deze teleurstellende actie van de klant.

geen
er zijn een schade expert ( Steven van Os Nivre van EMN) geweest om taxatie rapport te maken, rapport was opstuured aan verzkerlaar Delta Lloyd. met ref EMN 1721856200. wij hebben contact genomen met verzekering van Volta autowassen center, verzkering( Delta Lloyd) verteld zij heft een brief aan mevrouw van de Blink( ref nummer :1741158) opgestuurd , omdat er zijn niet verzekerd , krijgen volta autowassen center geen vergoedering . Volta autowassen en van de tang hebben zelf aanspraklijkheid aan de klant, Jullie moet zelf betalen voor de schade.

Ook een klacht indienen over van der Tang ?

2. Stuur een juridische brief