Klacht Van der Valk Almere: omgaan met gast die Glutenallergie zeer ver beneden pijl, ondanks beloftes

# 191713
J. Politiek

Ervaring van familie Politiek tijdens het diner op zondag 14 augustus jl. bij Van der Valk Almere. De reservering is op 4 augustus gemaakt, er is melding gemaakt van een glutenallergie van één gast. De reservering is door Van der Valk per e-mail bevestigd met vermelding dat er rekening zouden worden gehouden met de glutenallergie. Op de betreffende avond moest echter de gast met de glutenallergie, de heer Jurjen Politiek, constateren dat er niets voor hem was geregeld. Uit bovenstaande blijkt dat Van der Valk Almere niet is uitgerust voor gasten met een vorm van voedselintolerantie. Uiteraard is dit op de avond zelf ter sprake gebracht bij de ass. bedrijfsleider maar verder dan het schrappen van 1 maaltijd van de rekening en excuses aan de betrokkene kwam hij niet. Naar onze mening een belachelijk aanbod voor het verknoeien van een belangrijke avond. Een uitgesproken kans voor het Van der Valk Concern om te tonen dat de avond in Almere geen regel maar een uitzondering is.

Een hotelovernachting en een diner in een Van der Valk Hotel naar keuze, geldend voor de familie van Jurjen Politiek bestaande uit 5 personen, lijkt ons meer op zijn plaats. En een uitgesproken kans voor het Van der Valk Concern om te tonen dat de avond in Almere geen regel maar een uitzondering is.

er is 2 keer een melding gemaakt bij vd Valk centraal hierover, op 30 augustus en 21 september en tot op heden, 24 oktober 2016, hebben geen terugkoppeling gehad

Wij vinden dat Van der Valk Almere hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van der Valk Almere?