Klacht Van der Valk Assen: Beschadigde. en niet frisse hotelkamer

misleide gast

Sleutel kamer 42 ontvangen en bagage neergezet rook niet fris en raam geopend. Daarna afspraak in Purmerend bezocht. Komen 23:00 uur terug en willen slapen badkamer geopend lamp is kapot wastafel links kleeft ( platic toplaag blijkt gesmolten zo zien we later) rechts zit een brandvlek ook hier beschadigde en kapotte toplaag wastafel. Plafond naast niet werkende lamp vertoond een groot gat. Van een prettig en goed gebruik van de badkamer kan geen sprake meer zijn.
Volgende morgen onze klacht bij de receptie kenbaar gemaakt en opgemerkt dat de huishoudelijke dienst er wel een heel merkwaardige manier op na houd om een kamer verhuurgereed te melden. Ik verzocht om een reactie die tot op heden niet is gegeven. Zeer teleurstellend was de opmerking waarom ik dit nog niet eerder had gemeld. Want ik verwacht natuurlijk niet in zo'n deporabele kamer te ' mogen' slapen voor ook nog € 105,-

Retourbetaling afgerekend bedrag.

Wij vinden dat Van der Valk Assen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

misleide gast
    Geachte directie,Blijkbaar is het u te veel moeite om te reageren op mijn klacht! Dit komt mijn geloofwaardigheid die ik tot op heden had niet ten goede.
    Samenvattend nog het volgende:De gehuurde kamer voldoet geensinds aan de verwachting en de eigenschappen die ik daarvan mag hebben. Een comfortkamer die ( zonder mijn wens ) is uitgebreid met een extra bed die juist die meer ruimte wegneemt mag de kwalificatie van comfort niet dragen. Een badkamer zoals in deze kamer ook niet!!!

Ook een klacht indienen over Van der Valk Assen?