Klacht Van der Valk Assen: Verschillende buffet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 104534
Gebruiker
LysanB
Datum
1 reactie

Details

Klacht

vorig jaar met 1e paasdag zaten we beneden, dit jaar zitten we boven en tot mijn verbazing is er verschil tussen de buffetten , bijvoorbeeld sliptong, kip, teryaki , suikerbrood en diverse salades.
Er hoort geen verschil daar in te zitten lijkt me.
We betalen allemaal hetzelfde geld maar we krijgen minder eten.

Van der Valk Assen

Lysan Benjamins
De Bolster 37
7913 RK Hollandscheveld
a.l.benjamins@kpnmail.nl

Gewenste oplossing

Bedenken jullie hiervoor maar een oplossing, hoor graag wat van jullie terug.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van der Valk Assen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    LysanB
    Datum
    Er is hier niets aan gedaan, heb niks van Van der Valk Assen gehoord, dit verbaasd mij wel, erg jammer.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Van der Valk Assen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen