Wij vinden dat Van der Valk Assen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Van der Valk Assen: Verschillende buffet
Details
Klacht
vorig jaar met 1e paasdag zaten we beneden, dit jaar zitten we boven en tot mijn verbazing is er verschil tussen de buffetten , bijvoorbeeld sliptong, kip, teryaki , suikerbrood en diverse salades.Er hoort geen verschil daar in te zitten lijkt me.
We betalen allemaal hetzelfde geld maar we krijgen minder eten.
Van der Valk Assen
Lysan Benjamins
De Bolster 37
7913 RK Hollandscheveld
a.l.benjamins@kpnmail.nl
Gewenste oplossing
Bedenken jullie hiervoor maar een oplossing, hoor graag wat van jullie terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.