Opgelost door Van der Valk Emmen: Misleiding consument door Van der Valk bij hotelkamerveiling.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 360405
Gebruiker
gre
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via hotelkamerveiling 3 dagen Van der Valk Emmen gekocht. Dit doen wij vaak. Drie weken geleden kon ik geen datum vinden maar na contact met Emmen zei men, eerst kopen/betalen dan zie je datums. Prima dat werkte. Nu weer gedaan, maar April geen datum, Mei 1 dag, Juni 2 dagen. Men zei nu aan de telefoon, dat ik dan maar in Oktober moet gaan. Maar wel alvast mijn 95 euro in bezit. Kan misschien nog terecht tegen meerprijs van 30 euro per dag extra te betalen voor luxe kamer !!!! Men verkoopt de consument dus iets wat niet geleverd kan worden. Als je als hotel geen kamer hiervoor beschikbaar wil stellen, haal hem van de veilingsite!!! Ik voel mij nu echt opgelicht, kan nergens verhaal halen en Van der Valk geeft niet thuis !! Zal als dit niet wordt opgelost zeker Tros Radar in de arm nemen. Want als men koopt bij ander Valk bv Tiel, kun je tot 2020 niet terecht. Dit is gewoon zwendel !!! Men misleidt op deze manier de consument. Van der Valk hoe lost u dit op ???

De oplossing

Liefst een boeking op korte termijn , zo niet mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van der Valk Emmen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gre
Datum
Uiteindelijke oplossing
Via hotelkamerveiling maar niet via Van der Valk.Account te goed gekregen voor andere veiling.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Van der Valk Emmen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen