Klacht Van der Valk Purmerend: vernieling

patrick

Mijn jas is vernield in de garderobe bij Van der valk pumerend. Mensen hebben daar bont uit mijn jas geknipt.... helaas ben ik daar 2 dagen later achtergekomen meteen gebelt klacht neergelegd. Want het is zeker daar gebeurt mijn vriend heb een pluk op de grond gezien maar nooit de link aan mijn jas gelegd. En heb daarna de jas niet meer aan gehad. Van der valk wilde een oplossing zoeken maar helaas niks.... alleen sorry. Ze verplichten zoon beetje om je jas op te hangen maar nemen geen verantwoordelijkheid. Geen camera en personeel niks gezien. Dat het personeel niks ziet snap ik best 2e kerst dag best druk.... het is alleen jammer dat ze eerst een oplossing willen zoeken en vervolgens afronden met sorry...... sorry daar heb ik geen andere jas voor..... hierbij een klacht hang nooit je mooie jas op bij Van der valk in pumerend. Als der iets gebeurt in hun zaak hun hotel doen ze niks..... alleen sorry en vervelend voor u.

Een vergoeding van de jas... je komt heel binnen en gaat stuk de deur uit. Is zoon groot bedrijf niet verzekerd voor de mensen die binnen lopen. En het zou fijn zijn om een camera op de garderobe te richten hij is namelijk voor iedereen toegankelijk.

Wij vinden dat Van der Valk Purmerend hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van der Valk Purmerend?