Klacht Van der Valk Sneek: geen bediening voor ons op het terras

george

wij waren gistermiddag gezellig even dagje uit en dachten even gezellig hapje te eten en te drinken op het terras bij u in sneek , maar we hebben daar zon 30 minuten gezeten en bediening liep wel bij ons langs ,maar wilde geen bestelling opnemen bij ons , ( en was totaal niet druk , 2 x vrouwelijke bediening en max 3 tafeltjes bezet ), dus zijn we op een bepaald moment maar weer vertrokken en naar een ander restaurant gegaan waar het personeel /de bediening ons wel van harte welkom hete en ons met plezier meteen (wel !! ) bediende hoe kan dit ?? wij zijn gewone mensen , geen aso ofzo hoor , ik was er met mijn moeder en wilde haar graag even wat aan bieden ,maar dit werd ons dus niet gegund door van der valk in sneek

zou wel prettig zijn als de bediening ,wel aandacht geeft aan de klanten en de klanten niet voor bij loopt en negeert, dat is natuurlijk een kwalijke zaak en dat gaat van der valk heel veel klanten kosten

Wij vinden dat Van der Valk Sneek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van der Valk Sneek?