Opgelost door Van der Valk Theaterhotel Almelo: De prijs van 355 was het niet waard

sad Opgelost
Wandelaar

Als trouwe van der valk klant hebben we 2 dagen overnacht in een luxe comfort kamer in Almelo, helaas was dit niet naar wens, achterstallig onderhoud en erg vies, we hebben hier foto's van gemaakt hen hopen dat van der valk hier iets mee gaat doen

Een upgrade bij onze volgende boeking zou een passende oplossing zijn
Het is jammer dat men niet inhoudelijk is ingegaan op de klacht die we hebben ingediend, de oplossing met een ontbijt in Almelo is karig te noemen, omdat we wandelaars zijn is het niet van zelf sprekend dat we Almelo weer zullen aandoen, het aanbod zou in mijn beleving voor alle van der Valk hotels van toepassing moeten zijn, wellicht kan men hier nog even over nadenken, wij gaan er van uit dat dit positief opgelost gaat worden.

Van der Valk Theaterhotel Almelo
    Geachte heer van der Gugten, wat vervelend te horen dat dit uw ervaring bij ons is geweest. Wij gaan dit intern bespreken en komen nog met een reactie naar u terug!
    Wandelaar
    We hebben een reactie ontvangen, ze komen hier zo spoedig mogelijk op terug, met de gegevens die men heeft ontvangen zou een belletje fijn zijn om dit verder toe te lichten, inmiddels hebben we we wederom 2 nachten in Leusden overnacht in volle te vredenheid, dus het kan wel.
    Van der Valk Theaterhotel Almelo
    Goedenavond, zjuist heb ik uw voicemail ingesproken en een mail gestuurd. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit graag.
    Graag tot ziens in Almelo!

Ook een klacht indienen over Van der Valk Theaterhotel Almelo?