Klacht Van der Valk Theaterhotel Almelo: Geen restitutie voor niet kunnen bijwonen van voorstelling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 537900
Gebruiker
Freekvonk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voorstelling van Freek Vonk geboekt voor de 6e verjaardag van mijn zoontje, wegens alle Corona maatregelen kon dit geen doorgang vinden. Nu is mijn zoontje 7 geworden en nog steeds geen voorstelling. De voorstelling is weer een jaar verplaatst , naar een datum dat ons niet uit komt. Nu krijg je 3 mogelijkheden. * om te gaan op de nieuwe datum.
* het op een tegoedbon te zetten (waar ik dan zelf € 3,25 per gekocht kaart voor moet betalen)
* of het hen schenken.

Zij verzetten zonder geen dat je enige keus hebt qua datum

De oplossing

Het volledige bedrag retour.

1 reactie

  1. Auteur
    Van der Valk Theaterhotel Almelo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag dhr/mevr Vooijs,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Het is heel erg jammer dat de voorstelling wederom verplaatst moet worden. Het is ook spijtig dat u niet kan komen op de nieuwe geplande datum. Mag ik u dan verzoeken om een reply te doen op de mail die u heeft verzonden. Daarin kunt u aangeven dat u graag een restitutie wenst, als u meteen uw IBAN hierbij vermeld dat gaan we zo spoedig mogelijk uw restitutieverzoek behandelen en u antwoorden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Freekvonk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot op heden nog steeds geen oplossing of reactie van van der Valk theater hotel. Slechte service en onvriendelijke klantenservice
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Van der Valk Theaterhotel Almelo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen