Klacht Van der Valk Theaterhotel Almelo: Geen restitutie voor niet kunnen bijwonen van voorstelling

Freekvonk

Voorstelling van Freek Vonk geboekt voor de 6e verjaardag van mijn zoontje, wegens alle Corona maatregelen kon dit geen doorgang vinden. Nu is mijn zoontje 7 geworden en nog steeds geen voorstelling. De voorstelling is weer een jaar verplaatst , naar een datum dat ons niet uit komt. Nu krijg je 3 mogelijkheden. * om te gaan op de nieuwe datum.
* het op een tegoedbon te zetten (waar ik dan zelf € 3,25 per gekocht kaart voor moet betalen)
* of het hen schenken.

Zij verzetten zonder geen dat je enige keus hebt qua datum

Het volledige bedrag retour.

Van der Valk Theaterhotel Almelo
    Goedemiddag dhr/mevr Vooijs,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het is heel erg jammer dat de voorstelling wederom verplaatst moet worden. Het is ook spijtig dat u niet kan komen op de nieuwe geplande datum. Mag ik u dan verzoeken om een reply te doen op de mail die u heeft verzonden. Daarin kunt u aangeven dat u graag een restitutie wenst, als u meteen uw IBAN hierbij vermeld dat gaan we zo spoedig mogelijk uw restitutieverzoek behandelen en u antwoorden.

Freekvonk
Tot op heden nog steeds geen oplossing of reactie van van der Valk theater hotel. Slechte service en onvriendelijke klantenservice

Ook een klacht indienen over Van der Valk Theaterhotel Almelo?