Klacht Van der Valk Theaterhotel Almelo: Zaterdag totaal 3 uur tijd verloren door 2 fouten van de receptie.

sad Niet opgelost
petra1965

Zaterdag 19 sept 2020 konden wij door fout vd receptie geen fietsen krijgen, bij uitchecken zou manger contact met mij opnemen. Is ook niet gebeurt. Mail gestuurd met een klacht erin en tot nu toe geen reactie gekregen. Diep treurig.

In ieder geval reageren op een klacht.

Van der Valk Theaterhotel Almelo
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb voor u in ons systeem gekeken en zie dat de klacht nog in behandeling is. Door drukte in het hotel duurt het antwoord iets langer dan u van ons gewend bent. Wij streven ernaar u zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien.

Theaterhotel Almelo

petra1965
Ze boden ons gratis fietsen aan. Maar dan moet ik weer 2 uur rijden om daar gratis te fietsen. Daar schiet ik niets mee op, dat kost mij 50 euro aan benzine. Ik heb laten weten dat zij het ter plekke al " redelijk" hadden kunnen oplossen door upgrade vd kamer te geven of koffie met gebak aan te bieden of de parkeergarage van hen mij niet te laten betalen. Ik heb laten weten dat ik niet tevreden ben en wacht nog een antwoord af van hen.

Ook een klacht indienen over Van der Valk Theaterhotel Almelo?