Klacht Van der Valk Tiel: koude douche, koude kamer en geen reactie

Sjaakgroenendijk

Vorig weekend onverwachts terecht gekomen bij een van der Valkhotel in Tiel.
Boekten voor 1 nacht een kamer met bad en douche. Kamer zag er prima uit. Hebben ook gebruik gemaakt van het restaurant, allemaal prima.
Helaas zag de nacht er anders uit dan we gedacht hadden. Het werd halverwege de nacht kouder op de kamer en 's morgens met het in bad gaan (thuis hebben we geen bad) bleek het water niet warm te worden. Gemeld bij de receptie, deze wisten van het probleem en boden excuus aan. Dit is niet waar wij voor betaald hebben, de prijs is incl. verwarming en de mogelijkheid om te douchen, te badderen. Dit was absoluut niet mogelijk. Jammer dit was de slagroom p de taart na ons 25 jarig huwelijksfeest maar kwamen van een koude douche thuis. Receptie gaf aan dit te melden bij van der Valk maar tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen. Hoe kunnen we hier op een coulante manier uitkomen????

Dit had op een juiste manier opgelost moeten worden. Het management had hier een protocol voor moeten schrijven. Nu is het probleem van der Valk mijn probleem geworden en daar heb ik niet voor betaald. Nogmaals enige coulance zou zeker niet verkeerd zijn.

Van der Valk Tiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Van der Valk Tiel?