Klacht Van der Valk: niet bestelde dranken op de rekening en de afhandeling hiervan met als gevolg verpeste verjaardag!

Diana

Op 25 april jl. hebben wij het prestige arrangement geboekt bij Kasteel Terworm. Bij het uitchecken op zaterdag 27 april stonden er 2 drankjes op de factuur die wij niet genuttigd hebben. Een whisky en een cognac. Wij hebben aangegeven deze niet besteld te hebben, waardoor ze van de rekening werden gehaald. Men zou het later uitzoeken. Op zaterdagmiddag zijn wij gebeld dat wij wel degelijk deze drankjes genuttigd hadden. Wij weten zeker van niet! Deze zondagochtend zijn wij opnieuw gebeld dat de restaurantmanager bevestigd dat wij echt de drankjes besteld hadden. De dame die aan de lijn was kwam over als zijnde een incassobureau die het geld wilde innen. Op mijn opmerking dan betaal ik wel maar dan zie je ons nooit meer terug bij Van der Valk werd gelijk gereageerd: Dus u gaat betalen?. De dame snapte de strekking van mijn opmerking helaas niet. Wij zitten nu met een nare nasmaak van wat een leuk verblijf is geweest. Wij zijn gelijk na het diner (iets na 22:00 uur) naar de kamer gegaan. Wat er daarna is gebeurd is voor ons een raadsel..........Wij hadden het Van der Valk concern hoger ingeschat en voelen ons in ons persoon aangetast, alsof we zouden liegen om 2 drankjes. We komen al jaren bij Van der Valk, maar na deze ervaring zullen we dit concern mijden.Wij hadden gehoopt er zelf uit te komen met de medewerkers van Terworm, maar dit is helaas niet mogelijk gebleken, aangezien zij vast blijven houden aan hun standpunt en niet naar onze kant willen luisteren als gast. Dit had een leuke ervaring moeten worden voor mijn 50ste verjaardag, maar de vervelende nasmaak overheerst en heeft het fijne gevoel verpest! Ik zou er bijna een whisky of cognac op nemen, maar helaas lust ik beide dranken niet!

Excuses en betere instructies personeel hoe om te gaan met gasten.

Wij vinden dat Van der Valk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van der Valk?