Klacht Van der Veen: Binnen 1 jaar na aankoop ernstige olielekkage kloofmachine.

Klachtnummer
# 162201
Gebruiker
zijlkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ernstige olielekkage (volgens leverancier oververhitting) ondanks kundig gebruik (jarenlange ervaring) werd door de leverancier afgedaan als ondeskundig gebruik en werd slechts gerepareerd onder betaling (€ 40,--)
Daarnaast zijn er eveneens binnen het eerste jaar na aankoop diverse onderdelen afgebroken o.a. doordat de tap van de bouten in het huis van de kloofmachine "dol" gedraaid waren.
Kortom: een waardeloos apparaat (aanschaf € 299,99). Dit wordt dus door de leverancier niet erkend. Alleen dat er sprake zou zijn van ondeskundig gebruik. Daarvoor hadden we al 10 jaar een goed werkende kloofmachine.

De oplossing

Aankoop bedrag € 299,99 en reparatiekosten € 40,00 retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van der Veen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van der Veen?