Klacht Van der Velde Waterplanten BV: Voor de 2e keer wordt mijn bestelling niet geleverd. Opgelet met dit bedrif!

axcx

Bestelling doorgegeven op de website http://www.waterworldproducts.nl op 2 maart 2015 en met Ideal gelijk betaald,
Nooit een bevestiging ontvangen. Na 2 weken contact opgenomen. De bestelling zal met spoed worden gestuurd. Sindsdien bijna wekelijks gebeld of ge-emailt. Het bedrijf reageert nooit op emails. Aan de telefoon worden smoesjes verzonnen en keer op keer beloften gedaan die zij niet waar maken. De ene keer hoor je dat zij gelijk de bestelling zullen opsturen, de ene keer dat alles klaar ligt en dezelfde dag de deur uitgaat.. Leugens op leugens… Ik heb na 1 1/2 maand mijn bestelling nog niet ontvangen!!!
N.B.: Precies deze houding heb ik een jaar geleden al meegemaakt toen ik zelf met de auto naar dit bedrijf mijn bestelde goederen moest gaan halen. Ik dacht dat het om een eenmalig geval ging, dus heb ik dit jaar weer een bestelling geplaatst. Had ik het nooit gedaan!

De goederen zsm ontvangen of het geld terug.

Wij vinden dat Van der Velde Waterplanten BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van der Velde Waterplanten BV?