Klacht Van der Ven Auto's: ontbinden online aankoop

Klachtnummer
# 92138
Gebruiker
repair
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 29-12-2014 een onderdeel uit de online gepresenteerde producten besteld,
Eerst nog even gebeld of het onderdeel ECHT bij mijn type auto pas, en daarna onder het product op bestellen gedrukt!
Helaas heeft het bedrijf geen ideal gateway dus ik kreeg netjes een ideal link per mail en ik heb betaald 79,50 incl verzenden A 9 euroo 50 (overig wel duure pakket service)
Nu zijn we de hele dag bezig geweest met met sleutelen en bij het demonteren kwamen we er achter dat er iets anders stuk was dan wat ik bij van der ven besteld had.
Nu heb ik van der ven 4x gemailt om door te geven dat ik het onderdeel terug wil sturen en gevraagd hoe ik dit moest doen, incl me rekening nummer.
NU..... Ik krijg NIETS!!!! ja een tegoed bonnetje twv de aankoop van het onderdeel!
Ik wil hier NOOIT meer wat bestellen, want volgens de heren vallen hun niet onder de wettelijke regeling koop op afstand!
Ik wil gewoon geld terug !

Gewenste oplossing

Product retour volledige aankoop bedrag retour op mijn rekening!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van der Ven Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van der Ven Auto's?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen