Klacht Van der Ven Auto's: ontbinden online aankoop

repair

Ik heb op 29-12-2014 een onderdeel uit de online gepresenteerde producten besteld,
Eerst nog even gebeld of het onderdeel ECHT bij mijn type auto pas, en daarna onder het product op bestellen gedrukt!
Helaas heeft het bedrijf geen ideal gateway dus ik kreeg netjes een ideal link per mail en ik heb betaald 79,50 incl verzenden A 9 euroo 50 (overig wel duure pakket service)
Nu zijn we de hele dag bezig geweest met met sleutelen en bij het demonteren kwamen we er achter dat er iets anders stuk was dan wat ik bij van der ven besteld had.
Nu heb ik van der ven 4x gemailt om door te geven dat ik het onderdeel terug wil sturen en gevraagd hoe ik dit moest doen, incl me rekening nummer.
NU..... Ik krijg NIETS!!!! ja een tegoed bonnetje twv de aankoop van het onderdeel!
Ik wil hier NOOIT meer wat bestellen, want volgens de heren vallen hun niet onder de wettelijke regeling koop op afstand!
Ik wil gewoon geld terug !

Product retour volledige aankoop bedrag retour op mijn rekening!

Wij vinden dat Van der Ven Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van der Ven Auto's?