Klacht van der Wilt Wonen: slechte beschadigde aflevering van salon tafel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 301816
Gebruiker
bertspronk
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Wij hebben bij van der Wilt Wonen een Salon tafel Bridge van Bert Plantagie op maat gekocht .Al bij het bestellen ging het mis om een simpele bevestiging te krijgen zijn wij weken bezig geweest, de tafel zou binnen ca 14 weken worden geleverd echter pas nadat wij zelf na 18 weken contact opnamen met vd Wilt ,werd er verteld dat door transport problemen de tafel een week later op 20-03 bij vd Wilt binnen zou zijn en dezelfde week worden afgeleverd bij ons. Wederom die week verder niets vernomen van vd Wilt en maar weer zelf contact met ze gezocht. De tafel is uiteindelijk 27-03 geleverd 3 weken later dan overeengekomen. Wij hadden gevraagd een uur voor bezorging te bellen aangezien ik van mijn werk even naar huis zou komen ,dit telefoontje kwam op het moment dat de bezorger reeds voor de deur stond , wij mogen verwachten dat een professionele meubel monteur weet hoe hij een tafel in elkaar zet helaas was niets minder waar waardoor een van de poten achterstevoren zat waardoor er om dit te corrigeren vijf extra schroef gaten in ons nieuwe eiken tafel blad zat en dat bij een tafel van €1499,- men wilde dit wel even met kneedbaar hout stoppen dit hebben wij geweigerd aangezien wij geen opgelapte nieuwe tafel willen. op twee aangetekende brieven met deze klachten hebben wij geeneens antwoord gekregen.
Ons advies geen zaken doen met van der wilt wonen

De oplossing

excuses en een tegemoetkoming.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat van der Wilt Wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bertspronk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over van der Wilt Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen