Klacht van der Wilt Wonen: Waardeloos bedrijf.

Davy 87 !

Ik heb bij van der Wilt Wonen 2jr geleden een kleed gekocht van 1500 euro, wij hebben trouwens voor 12.000 euro daar nog aan meubelen gekocht.
Nu ging het in mijn huiskamer ruiken een penetrante geur, was er niet direct achter, maar het kwam van het kleed. Dus ik ben op Google gegaan hoe dit kan komen, woon nu alleen en heb geen huisdieren. Toen kwam ik op een site waar een erkend bedrijf kleden reinigt, dus offerte aan gevraagd en het kleed werd opgehaald, de andere dag werd ik gelijk gebeld dat toen de meneer het kleed uit rolde hij het al gelijk rook wat het was, want hij had dit al met andere kleden ook gehad, het blijkt dat er een soort poeder los laat uit de rug van het tapijt en die geur word alleen maar erger.
Dus reinigen had totaal geen zin, dus ik kreeg het terug wel met een brief waar ik om gevraagd had zodat ik contact kon opnemen met van der Wilt Wonen.

Daar is weken overheen gegaan, uiteindelijk maar weer gebeld, en zo werd mij verteld dat hij contact had gehad met de fabrikant, en die kon zich er niets van voorstellen want er waren geen andere klachten, dus oplossing het kleed in de klikko, want er werd gezegd door de winkelier en fabrikant dat ik er zelf wel iets over heen had gegooid!!! Dus ik en het keurige schoonmaak bedrijf werden voor leugenaars uit gemaakt want demeneer bleef maar volhouden dat ik het zelf had gedaan met iets!! Natuurlijk ik ga een weet ik wat over mijn kleed gooien om vervolgens een bedrijf in te schakelen om het weer te reinigen??
Lijkt mij een zacht gezegd een dubieuze opmerking en dan hou ik het maar netjes.

Maar toen ik dus vroeg er word dus niets aan gedaan en ik kan het zo bij de klikko zetten, was het antwoord JA.

Dus nu heb ik een opgerold stinkend kleed van 1500 euro achter mijn bank liggen, en moet een keuze maken want mijn huiskamer stinkt weer, alleen laat ik het nog even liggen, want dit kan toch zomaar niet, ik ben er nog helemaal verbaasd over het antwoord, en ook het bedrijf van de kleden zijn niet blij dat ze serieus worden genomen.

Wat kan ik nog doen tegen zo bedrijf wat eigenlijk een schande is voor de retailmarkt van meubelen.

Rina van Es.

Een teruggave in geld naar de waarden van 2jr zodat ik een nieuw kleed kan kopen, en excuses voor het antwoord wat ik heb gekregen.

Wij vinden dat van der Wilt Wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over van der Wilt Wonen?