Klacht Van Deursen Auto's: auto met verborgen gebreken

Hesser

Ik heb een mercedes A150 uit 2005 gekocht voor € 4200,00.
De auto heeft sinds de aflevering diverse mankementen die niet zijn verholpen.
Mijn auto is bij verkoper reeds 4 weken in reparatie geweest maar is nog steeds niet geheel en voldoende gerepareerd.

De versnellingbak springt uit de 2e en 5e versnelling tijdens het rijden, de airco werkt niet, de centrale vergrendeling bijrijderskant eerkt niet.

Verkoper heeft motor en versnellingsbak steunen vervangen maar dit heeft niet geholpen, verkoper heeft de airco gevuld dit heeft 1 weer gewerkt. Centrale vergrendeling heeft nooit vvewerkt.

Ik heb de verkopet een mail en aangetekende brief gestuurd en 2 weken later een herrinnering maar krijg geen enkele reactie.

Ik heb verder ook 3 maanden 50/50 garantie maar wil niet meebetalen aan defecten die bij verkoop al aanwezig waren.

Verkoper heeft ook geen enkel voorstel gedaan en zei na 4 weken reparatie tijd dat de slechte versnellingsbak van de A150 serie een bekend probleem was en er niets aan te doen is

Ik wil de auto gerepareerd hebben of het koopcontract ontbinden
Van Deursen auto’s reageerd nergens op dus ik zie mij nu genoodzaakt het uit handen te geven aan een advocaat om het koopcontract te ontbinden. Ik heb mijn klachten bij het juridisch loket kenbaar gemaakt en kreeg het advies het contract te ontbinden. M.vr.gr. Herman

Wij vinden dat Van Deursen Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Deursen Auto's?