Klacht van Dijk Reparaties: Buitenboordmotor niet gerepareerd wel betalen

Bambino

Ik heb mijn buitenboordmotor (Envinrude 6pk) ter reparatie naar Van Dijk Motorreparatie in Emmercompascuum gebracht dit was ruim 2 weken voor mijn vakantie1week voor mijn vakantie is hij er pas mee begonnen en kwam 4 dagen voor mijn vakantie het bericht dat de bobines stuk waren en dat deze maandag geleverd konden worden maar die maandag was ik al weg met vakantie. Ik heb hem gezegd dat hij hem dan niet hoefde te repareren omdat de motor alleen gebruikt werd op vakantie en dus geen zin meer had. We zijn toen op vakantie gegaan en nu wil ik mijn motor terug halen maar nu wil hij geld hebben omdat hij de motor zogenaamd een onderhoudsbeurt heeft gegeven(dat kan iedereen wel zeggen) ja u leest het goed dus een kapotte motor een onderhoudsbeurt geven. Ik mag mijn motor terug als ik 60 euro betaal. Ik ben daar niet mee eens ik bracht de motor ter reparatie en als ik 60 euro betaal krijg ik dezelfde kapotte motor

Motor terug zonder te betalen ik heb hem defect gebracht en krijg hem ook defect terug.

Wij vinden dat van Dijk Reparaties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over van Dijk Reparaties?