Klacht Van dijk tweewielers rotterdam: Schade maken en niets zeggen

Clement Berkhout

Wij hebben de fiets van onze dochter ter reparatie aangeboden bij de fietsenmaker om een versnellingskabel te laten maken.
Onze dochter woont helaas niet meer thuis (PDD-Nos) heeft nog een fiets thuis maar we wilden ook een fiets daar. Een tweedehands fiets gekocht. Een paar nieuwe jasbeschermers en een rek met een bakkersmand. Prachtig mooi. Nu die versnellingskabel nog. Ter reparatie aangeboden en mijn vrouw heeft hem opgehaald. Wat ziet mijn oog? Een band van de bakkersmand afgebroken. Fietsenmaker gebeld. ja dat klopte, hij wilde het bonnetje erin doen en toen brak het bandje af. Zal wel verteerd zijn. Ja tuurlijk. Een nieuwe bakkermand en dan niets zeggen. Het komt er dus op neer dat er niets gezegd wordt en een ander dat zelf moet ontdekken. Dan heb je meteen met zo'n zaak gegeten en gedronken. Dikke vette 0 dus voor die zaak. Zo ga je niet met klanten om. Dit meldt je netjes als de fiets opgehaald wordt. Nu moeten we zelf een oplossing zoeken

Als de fietsenmaker gewoon gemeld had dat het bandje afgebroken was en aangeboden had om te kijken voor een ander bandje. Nu zitten we met een nieuwe versnellingskabel en een kapot bandje van een "nieuwe" bakkersmand. Helaas geen garantie want de bakkersmand komt van een nieuwe fiets waar de mand vanaf gehaald is en nooit gebruikt via marktplaats. Bedankt meneer van de fietsenwinkel :(

Wij vinden dat Van dijk tweewielers rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van dijk tweewielers rotterdam?