Klacht van Dijk Witgoedreparatie : "Geld terug ? Dat gaat sowieso niet gebeuren meneer"

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356246
Gebruiker
P. Hompie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn wasmachine piept tijdens draaien dus monteur gebeld.
Monteur komt langs, draait wat aan de trommel en is er 200% zeker van dat het de motor is. (zie bijgevoegde bon)
Gelukkig zit er 10 jaar garantie op de motor, we kunnen bij Samsung terecht.
Na enig nadenken vertrouw ik het toch niet en haal het achterklepje van de wasmachine los.
Ik haal de snaar eraf om de motor los te koppelen van de trommel.
Ik draai aan de trommel en die piept terwijl de motor stil staat.
Als bewijs leg ik dit vast op camera en zet dit voor de monteur op internet: https://youtu.be/f2eNyRrpBEc
100% GEEN motor probleem dus.

Ik dien een klacht in en bel op voor opheldering omdat ik mijn geld terug wil.
De reactie: "Geld terug ? Dat gaat sowieso niet gebeuren meneer"

Mijn conclusie: dit zijn oplichters. Ik ga aangifte doen.

Gewenste oplossing

€65,- terug storten

Bijlagen

Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over van Dijk Witgoedreparatie ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen