Klacht van Dijk Witgoedreparatie : De handelwijze van Van Dijk witgoedreparatie riekt naar oplichting.

teleurgesteld

Mijn vaatwasser was kapot. Van Dijk witgoedreparatie rekent volgens hun website 65 euro voorrijdkosten incl. een uur reparatie.Er kwamen 2 zwijgende monteurs die in 5 minuten de voorkant eraf schroefden. De ene man zei dat de printplaat kapot was en dat ze er een nieuwe in konden zetten. Nee dat loonde zeker, zo'n goede machine. Ik moest een aanbetaling doen van 150 euro. De printplaat moest besteld worden. Na ruim een week heb ik gebeld met de vraag of de printplaat er al was. Toen kreeg ik te horen dat deze niet meer leverbaar was. Ik vroeg mijn geld terug en moest mijn IBAN nummer opgeven. Daarna heb ik vaak gebeld en zowaar 2x werd er opgenomen. Alle andere keren dat ik belde niet. Gezegd werd dat ik mijn geld terug zou krijgen. Dit gebeurt echter niet. Op 28 mei werd gezegd dat ik het op 31 mei zou ontvangen. Niet dus. Ik moest trouwens nogmaals mijn IBAN nummer opgeven. Telefoon wordt niet aangenomen en als ik vanaf een ander nummer bel wordt de verbinding meteen verbroken als ik mijn naam noem.

Ik wil dat ze mij mijn geld terugbetalen.
Geen contact mogelijk. Het is een oplichtersbende en kennelijk gaan ze gewoon door. Was laatst een item in een tv-uitzending aan gewijd. Ongelooflijk dat ze hier straffeloos mee wegkomen.

teleurgesteld
    Dit is toch te gek, dat dit bij zóveel mensen gebeurt. Dit bedrijf zou een hele tv-uitzending kunnen vullen.Aangifte van oplichting doen lijkt mij de enige oplossing.
    teleurgesteld
    Zoveel mensen die op dezelfde manier hun geld kwijtraken en dan vervolgens op dezelfde manier aan het lijntje gehouden worden. Het is gewoon heel oneerlijk.
    teleurgesteld
    Ik geloof in de goedheid van mensen. Misschien is het een misverstand of zitten ze even krap bij kas. Ze gaan vast nog wel betalen.
    teleurgesteld
    Heb nog steeds mijn geld niet terug. Die mevrouw had het me al weken geleden beloofd.
    teleurgesteld
    Nog geen terugbetaling ontvangen helaas.
    teleurgesteld
    Wordt nu wel tijd dat ze mijn geld terugbetalen.
    teleurgesteld
    Helaas, nog geen reactie. Maar ik houd goede moed.
    teleurgesteld
    Helaas, mijn geld nog steeds niet terug. Ik blijf wachten.
    teleurgesteld
    Helaas nog steeds niets. Maar ik zie dat ze soms het geld wel terugbetalen, dus misschien gast het nog gebeuren.
    teleurgesteld
    Helaas nog steeds niets. Maar ik zie dat ze soms het geld wel terugbetalen, dus misschien gaat het nog gebeuren.
    teleurgesteld
    Nog niets gehoord helaas.
    Nog nix gehoord helaas.
    teleurgesteld
    Nog steeds niets ontvangen.
    teleurgesteld
    Oplichterspraktijk gaat door. Ik wil mijn 150 euro terug. Wacht al ruim 2 maanden. Ze werken met nummerherkenning. Als ik vanaf mijn eigen toestel bel nemen ze niet op. Als ik vanaf een ander toestel bel wordt de verbinding verbroken zodra ik mijn naam noem. De terugbetaling is mij notabene toegezegd!!!
    teleurgesteld
    Je zou zeggen, als ze toch geen reparaties uitvoeren, en dat doen ze kennelijk niet, dat ze dan tijd genoeg hebben om even een overschrijving voor een onverschuldigde betaling te doen. Maar nee dus.
    teleurgesteld
    Had eerlijk gezegd meer verwachtingen van dit klachtenkompas. Het bedrijf voelt zich kennelijk totaal niet aangesproken. Hoopte dat ze zich zouden schamen.
    Erg teleurstellend dit.
    Nog steeds nix gehoord.
    teleurgesteld
    Nog steeds niets gehoord van De Wit.
    Erg teleurstellend dit.
    teleurgesteld
    Nee dit bedrijf is geen aanrader.
    teleurgesteld
    Goed dat dit bedrijf publiekelijk aan de schandpaal werd genageld op tv..

Ook een klacht indienen over van Dijk Witgoedreparatie ?