Klacht van Dijk Witgoedreparatie : De handelwijze van Van Dijk witgoedreparatie riekt naar oplichting.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369026
Gebruiker
teleurgesteld
Datum
22 reacties

Details

Klacht

Mijn vaatwasser was kapot. Van Dijk witgoedreparatie rekent volgens hun website 65 euro voorrijdkosten incl. een uur reparatie.Er kwamen 2 zwijgende monteurs die in 5 minuten de voorkant eraf schroefden. De ene man zei dat de printplaat kapot was en dat ze er een nieuwe in konden zetten. Nee dat loonde zeker, zo'n goede machine. Ik moest een aanbetaling doen van 150 euro. De printplaat moest besteld worden. Na ruim een week heb ik gebeld met de vraag of de printplaat er al was. Toen kreeg ik te horen dat deze niet meer leverbaar was. Ik vroeg mijn geld terug en moest mijn IBAN nummer opgeven. Daarna heb ik vaak gebeld en zowaar 2x werd er opgenomen. Alle andere keren dat ik belde niet. Gezegd werd dat ik mijn geld terug zou krijgen. Dit gebeurt echter niet. Op 28 mei werd gezegd dat ik het op 31 mei zou ontvangen. Niet dus. Ik moest trouwens nogmaals mijn IBAN nummer opgeven. Telefoon wordt niet aangenomen en als ik vanaf een ander nummer bel wordt de verbinding meteen verbroken als ik mijn naam noem.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze mij mijn geld terugbetalen.
Geboden oplossing
Geen contact mogelijk. Het is een oplichtersbende en kennelijk gaan ze gewoon door. Was laatst een item in een tv-uitzending aan gewijd. Ongelooflijk dat ze hier straffeloos mee wegkomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

22 reacties

  1. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Dit is toch te gek, dat dit bij zóveel mensen gebeurt. Dit bedrijf zou een hele tv-uitzending kunnen vullen.Aangifte van oplichting doen lijkt mij de enige oplossing.
  2. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Zoveel mensen die op dezelfde manier hun geld kwijtraken en dan vervolgens op dezelfde manier aan het lijntje gehouden worden. Het is gewoon heel oneerlijk.
  3. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Ik geloof in de goedheid van mensen. Misschien is het een misverstand of zitten ze even krap bij kas. Ze gaan vast nog wel betalen.
  4. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Heb nog steeds mijn geld niet terug. Die mevrouw had het me al weken geleden beloofd.
  5. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Nog geen terugbetaling ontvangen helaas.
  6. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Wordt nu wel tijd dat ze mijn geld terugbetalen.
  7. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Helaas, nog geen reactie. Maar ik houd goede moed.
  8. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Helaas, mijn geld nog steeds niet terug. Ik blijf wachten.
  9. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Helaas nog steeds niets. Maar ik zie dat ze soms het geld wel terugbetalen, dus misschien gast het nog gebeuren.
  10. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Helaas nog steeds niets. Maar ik zie dat ze soms het geld wel terugbetalen, dus misschien gaat het nog gebeuren.
  11. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Nog niets gehoord helaas.
  12. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Nog nix gehoord helaas.
  13. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Nog steeds niets ontvangen.
  14. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Oplichterspraktijk gaat door. Ik wil mijn 150 euro terug. Wacht al ruim 2 maanden. Ze werken met nummerherkenning. Als ik vanaf mijn eigen toestel bel nemen ze niet op. Als ik vanaf een ander toestel bel wordt de verbinding verbroken zodra ik mijn naam noem. De terugbetaling is mij notabene toegezegd!!!
  15. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Je zou zeggen, als ze toch geen reparaties uitvoeren, en dat doen ze kennelijk niet, dat ze dan tijd genoeg hebben om even een overschrijving voor een onverschuldigde betaling te doen. Maar nee dus.
  16. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Had eerlijk gezegd meer verwachtingen van dit klachtenkompas. Het bedrijf voelt zich kennelijk totaal niet aangesproken. Hoopte dat ze zich zouden schamen.
  17. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Erg teleurstellend dit.
  18. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Nog steeds nix gehoord.
  19. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Nog steeds niets gehoord van De Wit.
  20. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Erg teleurstellend dit.
  21. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Nee dit bedrijf is geen aanrader.
  22. Auteur
    teleurgesteld
    Datum
    Goed dat dit bedrijf publiekelijk aan de schandpaal werd genageld op tv..

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over van Dijk Witgoedreparatie ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen