Opgelost door van Dijk Witgoedreparatie : Onbetrouwbaar bedrijf die zijn afspraken niet nakomt

content Opgelost
F. Manschot

Op 20 augustus is een monteur van het bedrijf Van Dijk witgoedreparatie langs was geweest voor een klacht aan onze wasmachine. Het probleem was niet direct verholpen en er is een garantie afspraak geweest op 1 september 2018. Ik moest 100 euro aanbetalen voor een onderdeel wat mogelijk vervangen moest worden volgens de monteur. Ik moest zelf weer bellen voor een vervolgafspraak om het onderdeel te laten vervangen. Er kwamen andere monteurs, die het onderdeel niet hebben vervangen, maar een slangetje hebben uitgeblazen. Sindsdien werkt de wasmachine goed. De diagnose was dus onjuist en een nieuwe hogedruk regelaar bleek helemaal niet nodig. Ik moest € 100,- aanbetalen en wil aanbetaling nu terug te krijgen van het bedrijf. Sinds 17 september ben ik hierover aan het mailen en bellen. Vorige week kreeg ik de toezegging dat ze uiterlijk woensdag 3 oktober het geld zouden storten op onze rekening, maar tot op heden niets ontvangen. Gisteren weer gebeld en ineens werd de verbinding verbroken toen ik mijn verhaal had gedaan en een medewerker iets moest navragen. Nadien kreeg ik ze niet meer te pakken. Ik heb de indruk met oplichters te maken te hebben.

Ik wil mijn aanbetaling van € 100,- terug

F. Manschot
De huistelefoon en mijn 06 werden niet opgenomen door Van Dijk witgoedreparatie. Met een andere telefoon kreeg ik wel contact. Telefonisch en via 2 e-mailadressen laten weten dat ik aangifte had gedaan voor oplichting en wederom laten weten dat ik uiterlijk de volgende dag het geld op mijn rekening wilde hebben. Ik heb het geld terug ontvangen. Geen idee of bemiddeling van het Klachtenkompas heeft bijgedragen aan de oplossing. Zonder mijn laatste telefoontje had ik het volgens mij nog steeds niet ontvangen.

Ook een klacht indienen over van Dijk Witgoedreparatie ?